relation: http://eprints.zu.edu.ua/20192/ title: Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів creator: Підгурська, В. Ю. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті зроблена спроба визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого сприяє формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів має відповідати сучасним вимогам до мовної підготовки учнів, тому у викладанні лінгвістичних дисциплін окрім програмового матеріалу потрібно виносити на розгляд питання когнітивної лінгвістики, комунікативної лінгвістики, комп’ютерної лінгвістики та лінгвокультурології. Розглянуто базові поняття, що є специфічними для даних дисциплін і важливими для окреслення теоретичних засад українськомовного навчання майбутніх учителів-класоводів. Визначено, що теоретичні знання з вищезазначених курсів допоможуть у формуванні мовнокомунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. publisher: Видавництво Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20192/1/%D1%81%D1%82.%20%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%202014.pdf identifier: Підгурська, В. Ю. (2014) Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., 6 (283). с. 174-177. language: ukraine