eprintid: 20192 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/01/92 datestamp: 2016-02-08 22:18:04 lastmod: 2016-02-08 22:18:04 status_changed: 2016-02-08 22:18:04 type: article metadata_visibility: show title: Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів language: ukraine abstract: У статті зроблена спроба визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого сприяє формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів має відповідати сучасним вимогам до мовної підготовки учнів, тому у викладанні лінгвістичних дисциплін окрім програмового матеріалу потрібно виносити на розгляд питання когнітивної лінгвістики, комунікативної лінгвістики, комп’ютерної лінгвістики та лінгвокультурології. Розглянуто базові поняття, що є специфічними для даних дисциплін і важливими для окреслення теоретичних засад українськомовного навчання майбутніх учителів-класоводів. Визначено, що теоретичні знання з вищезазначених курсів допоможуть у формуванні мовнокомунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. keywords: мовнокомунікативна компетентність, когнітивна лінгвістика, комунікативна лінгвістика, комп’ютерна лінгвістика лінгвокультурологія. creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. volume: 6 number: 283 publisher: Видавництво Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки pagerange: 174-177 refereed: TRUE citation: Підгурська, В. Ю. (2014) Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., 6 (283). с. 174-177. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20192/1/%D1%81%D1%82.%20%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%202014.pdf