%0 Journal Article %A Семенець, С. П. %D 2008 %F zu2:20200 %I Педагогічна преса %J Математика в школі %N 11-12 %P 26-30 %T Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/20200/ %X У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-мето­дичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема­ тики; наведено приклад реалізації побудованої на­вчально-методичної схеми під час вивчення стар­шокласниками ірраціональних рівнянь.