eprintid: 20224 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/02/24 datestamp: 2016-02-11 13:41:33 lastmod: 2016-10-03 12:24:38 status_changed: 2016-02-11 13:41:33 type: article metadata_visibility: show title: Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії. creators_name: Прус, А. В. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі number: 1 publisher: Київ: Видавництво Національного педагогічного інституту імені Михайла Петровича Драгоманова pagerange: 41-45 refereed: TRUE citation: Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). с. 41-45. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20224/1/Prus_Chynnyky_prykladnoyi_spryamovanosti.pdf