%0 Book %9 Проектний звіт %A Климова, К. Я. %C Житомир %D 2010 %F zu2:20234 %I РУТА %P 562 %T Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів %U http://eprints.zu.edu.ua/20234/ %X У монографії представлено методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів- нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та власне методичних принципів навчання української мови у вищій школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми, методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів. Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали. Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ, магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами культури професійного педагогічного спілкування.