eprintid: 20234 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/02/34 datestamp: 2016-02-14 08:12:49 lastmod: 2016-02-14 08:12:49 status_changed: 2016-02-14 08:12:49 type: book metadata_visibility: show title: Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів language: ukraine abstract: У монографії представлено методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів- нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та власне методичних принципів навчання української мови у вищій школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми, методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів. Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали. Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ, магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами культури професійного педагогічного спілкування. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public monograph_type: project_report date: 2010 date_type: published publisher: РУТА place_of_pub: Житомир pages: 562 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка refereed: TRUE citation: Климова, К. Я. (2010) Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів. РУТА, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20234/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%9A%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf