eprintid: 20236 rev_number: 32 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/02/36 datestamp: 2016-02-14 08:14:53 lastmod: 2016-02-14 08:15:26 status_changed: 2016-02-14 08:14:53 type: book metadata_visibility: show title: Віч-на-віч з мовою language: ukraine abstract: Проблема формування мовленнєвої особистості майбутнього вчителя останнім часом все більше привертає увагу методистів вищої школи. На жаль, гнучкі педагогічні технології вузівського навчання іноді набувають суто формального впровадження – ми обмежуємося змінами в будові навчальних планів, у послідовності різних форм занять, введенням нових систем контролю й оцінювання знань тощо. Але спробуймо за кожним нововведенням побачити особистість майбутнього вчителя не як об’єкта нашого педагогічного впливу – такий підхід порушує принцип спільності праці викладачів і студентів, коли навчання і виховання перетворюється на самонавчання і самовиховання. Не випадково ми приділяємо увагу розвитку ораторських здібностей завтрашніх класоводів: їм вирішувати нелегке завдання, яке постало перед сучасною початковою школою – вже з перших років навчання розкрити перед дітьми дивовижні барви рідної мови, навчити дітей не просто читати, а усвідомлювати зміст прочитаного вірша, оповідання, відчуваючи при цьому естетичну насолоду від кожної зустрічі з героями творів великого Кобзаря, незабутнього Івана Франка, мужньої і мрійливої Лесі Українки. Саме тому ґрунтовна мовна підготовка вчителів початкових класів органічно поєднується з формуванням риторичної особистості студентів. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Віч-на-віч з мовою publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 105 pages: 106 refereed: TRUE citation: Климова, К. Я. (2006) Віч-на-віч з мовою. ЖДУ ім. І.Франка, с. 105. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20236/1/%D0%9F%D0%9E%D0%A1_%D0%91%D0%9D-1.PDF