%0 Journal Article %A Підгурська, В. Ю. %D 2013 %F zu2:20299 %I К.: ТОВ "Праймдрук" %J Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" %K компетентність, учитель-класовод, культура мовлення, самонавчання %N 3 %P 318-325 %T Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів %U http://eprints.zu.edu.ua/20299/ %X У площині формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів теоретико-методологічні основи навчання повинні мати лінгвістичне підґрунтя. Потрібно визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого забезпечить високий рівень мовнокомунікативних умінь, поглибить розуміння майбутніми педагогами значення мови у сучасному інформаційному просторі, підвищить рівень культури мовлення, мотивацію студентів до українськомовного самонавчання і самовдосконалення протягом усього життя.