eprintid: 20299 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/02/99 datestamp: 2016-02-18 18:48:34 lastmod: 2016-02-18 18:48:34 status_changed: 2016-02-18 18:48:34 type: article metadata_visibility: show title: Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів language: ukraine abstract: У площині формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів теоретико-методологічні основи навчання повинні мати лінгвістичне підґрунтя. Потрібно визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого забезпечить високий рівень мовнокомунікативних умінь, поглибить розуміння майбутніми педагогами значення мови у сучасному інформаційному просторі, підвищить рівень культури мовлення, мотивацію студентів до українськомовного самонавчання і самовдосконалення протягом усього життя. keywords: компетентність, учитель-класовод, культура мовлення, самонавчання creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" number: 3 publisher: К.: ТОВ "Праймдрук" pagerange: 318-325 refereed: TRUE citation: Підгурська, В. Ю. (2013) Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" (3). с. 318-325. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20299/1/%D1%81%D1%82.%20%D0%9C%D0%90%D0%9D%202013.pdf