eprintid: 20309 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/03/09 datestamp: 2016-02-19 08:42:24 lastmod: 2016-10-03 09:51:45 status_changed: 2016-02-19 08:42:24 type: article metadata_visibility: show title: Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі language: ukraine abstract: Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: BF subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2006 publication: Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт number: 25 publisher: Фірма ТЕАН pagerange: 106-109 refereed: FALSE issn: 966-7507-0-5 referencetext: 1. Семенець С.П. Система розвивального навчання: ретроспективний аналіз //Вісник ЖДУ.- 2005. - № 24 .- С.121-124. 2. Семенець С.П. Аналіз методологічних основ системи розвивального навчання //Вісник Черкаського університ ету. Серія педагогічні науки. Випуск 70. - 2005 - С.127-132. 3. Семенець С.П. А наліз методичних концепцій реалізації розвивального навчання та розвитку творчості // Проблеми освіти: Науково-меодичний збірник. - К : Науково- методичний центр вищої освіти, 2005. - Випуск 41 .- С. 126-133. 4. Развивающее образование- М: ППК и ПРО, 2002. - Том І: Диалог с В.В. Давыдовым. - 254 с. 5. Слєпкань 3.1. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. - К : НПУ, 2000. - 210 с. 6 Ананьев Б. Г. К психофизиологии сту­денческого возраста: Современные психолого­-педагогические проблемы высшей школы. -Д 1974.- С. 5-8. 7. Психология развития. Хрестоматия по психологии /Сост. и ред. Е. Строганова, - СПб.: Питер, 2001 - 504 с. 8. Крайг Г. Психология развития. - 7-е. изд.,междунар. — СП б.: Питер, 2000. - 992 с. 9. Мухина В. С. Возрастная психология: феномен развития, детство, отрочество. - 5-е изд. - М : Академия, 2000 - 433 с. 10. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: методичний посібник для студентів магістратури. - Київ: Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с. citation: Семенець, С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). с. 106-109. ISSN 966-7507-0-5 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20309/1/Semenets_Osoblyvosti_realizatsiji.pdf