eprintid: 20311 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/03/11 datestamp: 2016-02-19 08:44:10 lastmod: 2016-10-03 09:43:03 status_changed: 2016-02-19 08:44:10 type: article metadata_visibility: show title: Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід) language: ukraine abstract: У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: BF subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2008 publication: Нові технології навчання number: 53 pagerange: 15-20 refereed: FALSE referencetext: 1. Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М.: Просвещение, 1991. - 480 с. 2. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч. посібн. / За ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. - К.: Вища школа, 2003. - 323 с. 3. Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. Опыт теоретического и эксперимен­ тального психологического исследования. - М.: Педагогика, 1986.- 240 с. 4. Давыдов В.В. Теория развивающего обучения /Международная Ассоциация “Развивающее обучение”. - М.: Интор, 1996. - 544 с. 5. Петровский А.В. Развитие личности и проблемы ведущей деятельности //Вопросы психологи, 1987.- №1, — С. 15-26. citation: Семенець, С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання (53). с. 15-20. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20311/1/Semenets_Kontseptsiya_vyvchennya_kursu.pdf