eprintid: 20331 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/03/31 datestamp: 2016-02-23 08:16:23 lastmod: 2016-02-23 08:16:23 status_changed: 2016-02-23 08:16:23 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном language: ukraine creators_name: Пойта, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.) publisher: УжНУ "Говерла" pagerange: 65-67 refereed: TRUE citation: Пойта, І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). с. 65-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20331/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF