relation: http://eprints.zu.edu.ua/20336/ title: Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами creator: Ковальова, Т. П. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно- прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20336/1/8-14.pdf identifier: Ковальова, Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 8-14. ISSN 2076-6173 language: ukraine