%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, Т. П. %D 2015 %F zu2:20336 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія, експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама. %N 4 (82) %P 8-14 %T Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/20336/ %X У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно- прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.