eprintid: 20343 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/03/43 datestamp: 2016-02-23 10:20:33 lastmod: 2016-02-23 11:22:19 status_changed: 2016-02-23 10:20:33 type: article metadata_visibility: show title: Експресивний потенціал невербальних компонентів на веб-сайтах міст language: ukraine abstract: У статті представлено приклади невербальних маркерів, які фокусують та утримують увагу адресата на веб-сайтах міст. Проаналізовано експресивний потенціал невербальних засобів, що використовуються у формуванні та реалізації конкурентного потенціалу міста у віртуальній комунікації. Обґрунтовано доцільність використання графічних засобів у популяризації інформації на веб-сайтах міст. З’ясовано семантичні особливості використання кольору, що у комбінації з вербальними одиницями сприяє здійсненню більш ефективного впливу на реципієнта. keywords: конвергенція, знакова система, веб-сайт, іконічний елемент, колір creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 39-43 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Соловьев А. В. Культурная динамика информационного общества : от пост – к прото культуре : автореф. дисс. на соискание учен. степени доктора филос. наук : специальность 24.00.01 "Теория и история культуры" / Александр Васильевич Соловьев ; Санкт-Петерб. гос. ун-т. – Санкт-Петербург, 2009. – 34 с. 2. Вартанова Е. Л. Медиаэкономика зарубежных стран : [учеб. пособие] / Е. Л. Вартанова. – М. : Аспект-Пресс, 2003. – 335 с. 3. Jenkins H. Convergence Culture : Where Old and New Media Collide / H. Jenkins. – New York : New York University Press, 2006. – 308 p. 4. Каратаєва М. В. Семіотика віртуальної комунікації (на матеріалі сучасної англійської мови) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.04 "Германські мови" / Марія Володимирівна Каратаєва ; Київськ. нац. ун-т імені Тараса Шевченка. – К. , 2014. – 20 с. 5. Роджерс Э. А. Коммуникации в организациях / Э. А. Роджерс, Р. Агарвала-Роджерс ; [пер. с англ. В. П. Аверчева, Л. И. Евенко, А. Н. Исаенко ; под ред. Л. И. Евенко]. – М. : Экономика, 1980. – 176 с. 6. Baehr C. M. Web development : A visual-spatial approach / C. M. Baehr. – Columbus, OH : Prentice-Hall, 2007. – 208 p. 7. Яньшин П. В. Эмоциональный цвет : Эмоциональный компонент в психологической структуре цвета / П. В. Яньшин. – Самара : Изд-во СамГПУ, 1996. – 218 с. 8. Браэм Г. Психология цвета / Г. Браэм. – М. : АСТ, Астрель, 2009. – 158 с. 9. Люшер М. Сигналы личности : ролевые игры и их мотивы / М. Люшер. – Воронеж : НПО "МОДЭК", 1995. – 98 с. citation: Білюк, І. Л. (2015) Експресивний потенціал невербальних компонентів на веб-сайтах міст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 39-43. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20343/1/39-43.pdf