%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дмитрієва, І. В. %D 2015 %F zu2:20344 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K ''театр-вам-в обличчя'', театр абсурду, театр загрози %N 4 (82) %P 44-48 %T ''Театр-вам-в обличчя''. Основні принципи (на матеріалі драматургічних творів Керіл Черчіл) %U http://eprints.zu.edu.ua/20344/ %X У статті розглянуто механізми, за якими втілюються основні ідеї ''театру вам-в-обличчя'' в окремих творах драматургині. Предметом статті постає втілення ідей ''театру-вам-в-обличчя'' в драматургічних творах Керіл Черчіл. За основу взято п’єси ''Хмара № 9'' та ''Любов та інформація''. В роботі розкрито і обґрунтовано основні ідеї, які наближають ряд драматичних творів Черчіл до ексцентричних п’єс провокаційного театру Сари Кейн. Стаття являє собою теоретико-літературний аналіз, реалізований з метою визначити самобутність та унікальність втілення творчої особистості драматурга в контексті класифікаційних утворень. Висновки статті підтверджують тенденцію, яка призводить до того, що драматургія Черчіл все частіше виривається зі звичайного алгоритму постмодерного театру, при детальному аналізі, проявляючи риси, раніше не властивих їй утворень. До них відносяться принципи ''театру-вам-в обличчя'', театру абсурду та театру загрози. Втілення в творчості британської драматургині основних концепцій вищезазначених шкіл дозволяє говорити про переосмислення традиційних поглядів на літературні класифікації.