%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мальченко, М. С. %D 2015 %F zu2:20349 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K театр, опера, епічний, зонг, музика %N 4 (82) %P 65-69 %T Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери") %U http://eprints.zu.edu.ua/20349/ %X У статті розглянуто способи, за допомогою яких Б. Брехт втілив свої теоретичні міркування щодо епічного театру та опери у "Тригрошовій опері". Проаналізовано брехтівські новації у музиці, тексті та оформленні сцени, а саме: відокремлення зонгів від сценарію, дистанцію по відношенню до ролі, протиставлення змісту зонгів оркестровці музики, використання нетренованих голосів для виконання музики, використання оперних технік у порівнянні з класичною оперою, використання декорацій та ін.