eprintid: 20378 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/03/78 datestamp: 2016-02-24 10:29:55 lastmod: 2016-02-24 10:37:09 status_changed: 2016-02-24 10:29:55 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти language: ukraine abstract: Сьогодення вимагає від учителя початкової школи вільного володіння іноземною мовою. Важливим фактором іншомовної підготовки фахівців для початкової ланки освіти є навчання читання. У статті представлена спроба визначення оптимальних шляхів підготовки текстів для читання на заняттях з англійської мови студентами – майбутніми вчителями початкової школи. Зокрема, визначаються вимоги, яким мають відповідати тексти для читання на заняттях з англійської мови; аналізується специфіка роботи з текстами на електронних носіях і в мережі Інтернет; формулюються критерії відбору текстів. keywords: початкова ланка освіти, навчання іноземної мови, текст для читання, вимоги до текстів, критерії відбору текстів для читання creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 15-19 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти : Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/462-2011-%D0%BF. 2. Барабанова Г. В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання у немовному внз : [навч. посіб. для студ. пед. вищ. навч. закл. і філол. ф-тів за фахом "Іноземні мови"] / Г. В. Барабанова. – К. : ІНКОС, 2005. – 315 с. 3. Бігич О. Б. Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.02 "Теорія та методика навчання : германські мови" / О. Б. Бігич. – К. , 2005. – 36 с. 4. Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам : лингводидактика и методика : [ учебное пособие] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – 3-е изд. , стер. – М. : Академия, 2006. – 336 с. 5. Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : [підруч. для студ. вищ. навч. закладів] / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник та ін. ; ред. : К. І. Онищенко. – К. : Ленвіт, 2002. – 327 c. 6. Пассов Е. И. Концепция коммуникативного иноязычного образования : теория и ее реализация / Е. И. Пассов, Л. В. Кибирева, Э. Колларова. – С.-Пб. : Златоуст, 2007. – 199 с. 7. Петранговська Н. Р. Мета та завдання навчання професійно спрямованого монологу-міркування студентів немовного вищого закладу освіти / Н. Р. Петранговська // Вісник КНЛУ. – Вип.4. – С. 52–58. 8. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі : [навчально-методичний посібник] / [укладачі : Л. В. Калініна, I. B. Самойлюкевич, Л. I. Березенська та ін. ; за заг. ред. І. В. Самойлюкевич]. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2008. – 165 с. 9. Фоломкина С. К. Обучение чтению на иностранном языке в неязыковом вузе / С. К. Фоломкина. – М. : Высшая шк. , 1974. – С. 51–52. 10. Шевченко С. І. Формування комунікативної компетенції в читанні англійською мовою із застосуванням комп’ютерних технологій у вищих навчальних закладах : автореф. дис на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 ''Теорія та методика навчання : германські мови''. – К. , 2004. – 22 с. citation: Гаращук, К. В. (2015) До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 15-19. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20378/1/15-19.pdf