%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дєньгаєва, С. В. %D 2015 %F zu2:20381 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови %N 4 (82) %P 26-30 %T Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови %U http://eprints.zu.edu.ua/20381/ %X У статті розглянуто проблему сучасних освітніх технологій, роль та переваги медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови у порівнянні з традиційними. Проаналізовано вплив медіаосвітніх технологій на навчально-виховний процес та формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Класифіковано медіаосвітні технології залежно від виду мовленнєвої діяльності: імітаційно-компілятивні, навчально-ситуативні, самостійно-креативні