%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Лісниченко, А. П. %A Дерун, В. Г. %D 2015 %F zu2:20385 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна рефлексія, децентралізація, механізми рефлексії %N 4 (82) %P 41-45 %T Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/20385/ %X У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних методичних завдань, мікровикладання.