eprintid: 20385 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/03/85 datestamp: 2016-02-24 10:58:37 lastmod: 2016-02-24 11:01:19 status_changed: 2016-02-24 10:58:37 type: article metadata_visibility: show title: Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності language: ukraine abstract: У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних методичних завдань, мікровикладання. keywords: педагогічна рефлексія, децентралізація, механізми рефлексії creators_name: Лісниченко, А. П. creators_name: Дерун, В. Г. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 41-45 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Рудницька О. П. Творча діяльність учителя і рефлексія : [збірник наукових праць] / О. П. Рудницька // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики / [ред. кол. : Н. В. Гузій та ін.]. – К, 1997. – С. 14–17. 2. Давыдов В. В. О функциях рефлексии в игровом обучении руководителей / В. В. Давыдов, С. Д. Неверкович, Н. О. Самоукина // Вопросы психологии. – 1990. – № 3. – С. 76–84. 3. Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному? : [пособие для учителей] / А. В. Хуторской. – М. : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с. 4. Исаев Е. И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога / Е. И. Исаев, С. Г. Косарецкий, В. И. Слободчиков // Вопросы психологии. – 2000. – № 3. – С. 57–65. 5. Дегтяр Г. О. Формування рефлексивної культури студентів педагогічних університетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Г. О. Дегтяр. – Х. , 2006. – 19 с. 6. Каракозов Р. Р. Организация смыслопоисковой активности человека как условие осмысления жизненного опыта / Р. Р. Каракозов // Психология с человеческим лицом : гуманистическая перспектива в постсоветской психологии. – М. , 1997. – С. 257–273. 7. Кашлев С. С. Интерактивные методы обучения педагогике : [учеб. пособие] / С. С. Кашлев. – Мн. : Высш.шк., 2004. – 176 с. 8. Соловова Е. Н. Методическая подготовка и переподготовка учителя иностранного языка : интегративно- рефлексивный подход : [монография] / Е. Н. Соловова. – М. : ГЛОССА-ПРЕСС, 2004. – 336 с. citation: Лісниченко, А. П., Дерун, В. Г. (2015) Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 41-45. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20385/1/41-45.pdf