eprintid: 20389 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/03/89 datestamp: 2016-02-24 11:06:34 lastmod: 2016-02-24 11:13:41 status_changed: 2016-02-24 11:06:34 type: article metadata_visibility: show title: Технологія формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін language: ukraine abstract: У статті розглянуто інноваційну технологію формування культури педагогічної взаємодії у процесі вивчення фахових дисциплін як спробу вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. Охарактеризовано її основні етапи: інформаційно-теоретичний, змістовий, практично- діяльнісний, оцінно-корективний та самостійно-творчий. Описано поетапне впровадження технології у навчальний процес низки вищих навчальних закладів України. keywords: педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, технологія, інтерактивні технології навчання, фахові дисципліни creators_name: Мазко, О. П. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 46-50 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогических технологий / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с. 2. Словник української мови / [уклад. І. К. Білодід та ін.] : в 10 т. – К. : Наукова думка, 1973. – Т. 4. – 840 с. 3. Дуброва С. В. Проблеми компетентнісного підходу у підготовці майбутніх учителів у вищій школі : [зб. наук. праць] [Електронний ресурс] / С. В. Дуброва // Компетентнісний підхід у системі неперервної професійної освіти . – Переяслав-Хмельницький, 2013. – Режим доступу : http://konferphdpu.at.ua/load/problemi_kompetentnisnogo_pidkhodu_u_pidgotovci_majbutnikh_uchiteliv_u_vishhij _shkoli/dubrova_svitlana_volodimirivna/5-1-0-181. 4. Зимовець О. А. Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов) / О. А. Зимовець // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2009. – Вип. 43. – С. 150–156. 5. Записных О. В. Особенности содержания дидактической подготовки будущих учителей иностранного языка в лингвистическом институте / О. В. Записных // Вестник ТГПУ. – 2009. – Вып. 11 (89). – С. 44–47. 6. Коноваленко Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Т. В. Коноваленко. – О. , 2006. – 20 с. 7. Чернігівська Н. С. Змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до здійснення самоосвітньої діяльності [Електронний ресурс] / Н. С. Чернігівська // Вісник Інституту розвитку дитини. Розділ: Педагогіка. – 2012. – Вип. 20. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vird/2012_20/Pdf/23.pdf. citation: Мазко, О. П. (2015) Технологія формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 46-50. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20389/1/46-50.pdf