eprintid: 20391 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/03/91 datestamp: 2016-02-24 11:15:37 lastmod: 2016-02-24 11:19:39 status_changed: 2016-02-24 11:15:37 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін language: ukraine abstract: У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого навчання залишається малодослідженою. keywords: вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб. creators_name: Нищак, І. Д. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 51-55 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Юсупова М. Ф. Интерактивный курс обучения "Начертательная геометрия" : [зб. научн. трудов] / М. Ф. Юсупова, В. З. Данчев // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців. – Київ-Вінниця, 2006. – Вип. 10. – C. 488–493. 2. Коваленко С. В. Формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Коваленко Світлана Василівна. – Чернігів, 2011. – 251 с. 3. Джеджула О. М. Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів : дис. … док. пед. наук : 13.00.04 / Джеджула Олена Михайлівна. – Тернопіль, 2007. – 460 с. 4. Райковська Г. О. Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Г. О. Райковська. – К. , 2011. – 46 с. 5. Пустюльга С. І. Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка (Розділ "Інженерна графіка") [Електронний ресурс] / С. І. Пустюльга, Ю. В. Клак, В. Р. Самостян. – Луцьк : ЛНТУ, 2010. – Режим доступу : http://lib.lntu.info/chair/ikg. 6. Козяр М. М. "Електронний конструктор" як засіб розвитку просторового мислення майбутніх вчителів трудового навчання : [наук.-метод. журнал] / М. М. Козяр, Ю. В. Фещук // Нова педагогічна думка. – Рівне : РОІПДПО. – 2008. – № 2. – С. 104–107. citation: Нищак, І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 51-55. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20391/1/51-55.pdf