eprintid: 20410 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/10 datestamp: 2016-02-25 09:15:27 lastmod: 2016-02-25 09:21:32 status_changed: 2016-02-25 09:15:27 type: article metadata_visibility: show title: Дистанційний курс навчання англійської мови: деякі особливості реалізації зворотного зв'язку language: ukraine abstract: У статті розглянуто деякі способи реалізації зворотного зв‟язку у комп‟ютерних матеріалах для дистанційної підготовки до складання тестів зовнішнього незалежного оцінювання. Наведено характеристики та особливості реалізації інформативного, корективного та адаптивного зворотного зв‟язку. Запропоновано найбільш раціональні шляхи використання різних типів зворотного зв‟язку у дистанційних електронних курсах навчання іноземних мов на прикладі курсу підготовки учнів до складання ЗНО з англійської мови. keywords: дистанційний курс, зворотний зв‟язок, зовнішнє незалежне оцінювання, комп‟ютерні навчальні матеріали, навчання іноземних мов creators_name: Плотніков, Є. О. creators_name: Ларіна, Т. В. creators_id: ndu.efl@gmail.com creators_id: ltv1167@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 56-60 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Green H. Their space. Education for a digital generation. [Електронний ресурс] / H. Green, C. Yannon. – UK : Demos, 2007. – Режим доступу : http://www.demos.co.uk/files/Their%20space%20-%20web.pdf. 2. Чекаль Г. С. Зворотний зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп’ютерних вправах з іноземних мов / Г. С. Чекаль, Т. І. Коваль // Іноземні мови. – 2005. – № 3. – C. 28– 31. 3. Narciss S. Informatives tutorielles Feedback : Entwicklungs – und Evaluationsprinzipien auf der Basis instruktionspsychologischer Erkenntnisse / Susanne Narciss. – Münster : Waxmann, 2006. – S. 17. – (Reihe : Pädagogische Psychologie und Entwicklungspsychologie, Band 56). 4. Sauro S. Computer-mediated corrective feedback and the development of L 2 grammar [Електронний ресурс] / Shannon Sauro // Language learning & technology. – February, 2009. – Vol. 13, №. 1. – P. 96–120. – Режим доступу : http://llt.msu.edu/vol13num1/sauro.pdf. 5. Bitchener J. The contribution of written corrective feedback to language development : a ten month investigation / J. Bitchener, U. Knoch // Applied Linguistics. – May, 2010. – Volume 31, Issue 2. – P. 193–214. citation: Плотніков, Є. О., Ларіна, Т. В. (2015) Дистанційний курс навчання англійської мови: деякі особливості реалізації зворотного зв'язку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 56-60. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20410/1/56-60.pdf