relation: http://eprints.zu.edu.ua/20422/ title: Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів creator: Семенець, Л. М. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально- педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20422/1/68-71.pdf identifier: Семенець, Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 68-71. ISSN 2076-6173 language: ukraine