%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Семенець, Л. М. %D 2015 %F zu2:20422 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель %N 4 (82) %P 68-71 %T Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів %U http://eprints.zu.edu.ua/20422/ %X У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально- педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.