%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Халимон, І. Й. %A Шевченко, С. І. %A Штепура, А. П. %D 2015 %F zu2:20428 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K когнітивна метафора, вчитель іноземної мови, рефлексія %N 4 (82) %P 77-82 %T Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори %U http://eprints.zu.edu.ua/20428/ %X У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.