%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Пономаренко, Н. Г. %D 2015 %F zu2:20436 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K додаткова професійна освіта, експерт з освіти, освітні програми, підготовка експертів в галузі освіти, професійні компетенції %N 4 (82) %P 88-91 %T Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект %U http://eprints.zu.edu.ua/20436/ %X В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти. Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.