eprintid: 20436 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/36 datestamp: 2016-02-25 09:41:21 lastmod: 2016-02-25 09:48:59 status_changed: 2016-02-25 09:41:21 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект language: ukraine abstract: В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти. Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки. keywords: додаткова професійна освіта, експерт з освіти, освітні програми, підготовка експертів в галузі освіти, професійні компетенції creators_name: Пономаренко, Н. Г. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 88-91 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кремень В. Г. Філософія національної ідеї. Людина. Освіта. Соціум / В. Г. Кремень. – К. . Грамота, 2007. – С. 480–494. 2. Кучер C. Н. Организационно-педагогические условия подготовки экспертов в системе дополнительного профессионального образования : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Кучер Сергей Николаевич. – Барнаул, 2009. – 181 с. 3. Татарченкова С. С. Педагогическая экспертиза как фактор совершенствования профессиональной компетентности учителя : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Светлана Степановна Татарченкова. – СПб. – 1997. 4. Прозументова Г. Н. Экспертиза образовательных инноваций в практике гуманитарного управления / Г. Н. Прозументова // Экспертиза образовательных инноваций. – Томск, 2007. 5. Перинов С. Б. Подготовка образовательных экспертов в современной России : основные подходы / С. Б. Перинов // Профессиональное образование. – 2013. – № 10. – С. 3–5. 6. Ясвин В. А. Подготовка экспертов-консультантов в области организационного развития образовательных учреждений / В. А. Ясвин // Научный журнал "Вестник Московского городского педагогического университета". Серия "Педагогика и психология". – 2012. – № 2. – С. 21–30. 7. Боднар О. С. Підготовка експертів з оцінювання діяльності науково-методичних установ і загальноосвітніх навчальних закладів у сфері методичного менеджменту : [тематичний збірник праць] / О. С. Боднар // Науково- методичне і кадрове забезпечення експертного оцінювання діяльності науково-методичних установ і навчальних закладів [упоряд. А. А. Волосюк за заг. редакцією Н. А. Мельник]. – Рівне : РОІППО, 2014. – 118 с. citation: Пономаренко, Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 88-91. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20436/1/88-91.pdf