eprintid: 20439 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/39 datestamp: 2016-02-25 09:58:44 lastmod: 2016-02-25 10:05:51 status_changed: 2016-02-25 09:58:44 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор обґрунтовує доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) при формуванні професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, пропонує змістову характеристику педагогічних умов формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарного профілю засобами ІКТ та показує шляхи реалізації даних умов в системі професійної підготовки. keywords: професійна підготовка, гуманітарні дисципліни, майбутні вчителі, професійні уміння, педагогічні умови, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології. creators_name: Зимовець, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 102-107 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Академічний тлумачний словник [Електронний ресурс] (1970-1980). – Том 10, 1979. – Режим доступу : http://sum.in.ua/s/umova. 2. Пєхота О. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : [навч. посіб.] / О. М. Пєхота та ін. – К. : Видавництво А. С. К. , 2003. – 239 с. 3. Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін // Соціалізація особистості : [зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова]. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161. 4. Острянська О. А. Формування комплексних педагогічних умінь у майбутніх учителів початкових класів : aвтореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Х. , 2002. – 20 с. 5. Карпенко Є. М. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Карпенко Євгенія Миколаївна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. – Житомир, 2014. – 317 с. 6. Снігур О. М. Формування вмінь використовувати засоби інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності вчителя початкової школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Інститут педагогіки АПН України. – К. , 2007. – 22с. 7. Завізєна Н. С. Дидактичні умови індивідуалізації навчального процесу на основі використання комп'ютерів у педагогічному університеті : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 ; Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2003. – 20 с. citation: Зимовець, О. А. (2015) Педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 102-107. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20439/1/102-107.pdf