%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Палько, І. М. %D 2015 %F zu2:20440 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент %N 4 (82) %P 108-112 %T Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів %U http://eprints.zu.edu.ua/20440/ %X У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного, оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця соціальної сфери.