eprintid: 20440 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/40 datestamp: 2016-02-25 10:01:07 lastmod: 2016-02-25 10:09:11 status_changed: 2016-02-25 10:01:07 type: article metadata_visibility: show title: Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів language: ukraine abstract: У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного, оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця соціальної сфери. keywords: міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент creators_name: Палько, І. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_med full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 108-112 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Поліщук В. А. Теорія і методика професійної підготовки соціальних педагогів в умовах неперервної освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Поліщук ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 454 с. 2. Маслак Л. П. Основні етапи та принципи формування професійної іншомовної компетентності майбутнього офіцера : [зб. наук. пр.] / Л. П. Маслак // Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна ; [ред. Л. С. Нечепоренко та ін.]. – Харків : Видавничий центр ХНУ, 2008. – С. 143–149. 3. Остапчук О. Л. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до гендерного виховання учнів підліткового віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Остапчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир, 2012. – 260 c. citation: Палько, І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 108-112. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20440/1/108-112.pdf