eprintid: 20441 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/41 datestamp: 2016-02-25 10:04:04 lastmod: 2016-02-25 10:11:38 status_changed: 2016-02-25 10:04:04 type: article metadata_visibility: show title: Поняття цифрової компетентності вчителя іноземної мови у світовому освітньому просторі language: ukraine abstract: Стаття присвячена одному із основних компонентів професійної компетентності сучасного вчителя іноземної мови – цифровій компетентності. У статті розглянуто термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Здійснено аналіз досліджень, спрямованих на сутність та зміст даної компетентності, розглянуто характеристику умінь та навичок у сфері інформаційно-комунікаційних технологій. keywords: цифрова компетентність вчителя іноземної мови, цифрова грамотність, інформаційно- комунікаційні технології, компетентність вчителя у сфері ІКТ. creators_name: Прохорова, С. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 113-116 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Recommendation of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on key competences for lifelong learning / Official Journal of the European Communities, L 394 / 10 of 30. 12. 2006 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2006:394:0010:0018:en:PDF. 2. Krumsvik R. Situated learning and digital competence. Education and Information Technology [Електронний ресурс] / R. Krumsvik. – Режим доступу : http://www.icicte.org/Proceedings2013/Papers202013/05-1-Krumsvik.pdf. 3. UNESCO Institute for Information Technologies in Education (2011). Digital Literacy in Education. Policy brief [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://iite.unesco.org/pics/publications/en/files/3214688.pdf. 4. Brazdeikis V. The educators’ competence of applying the information and communication technologies and its evaluation strategies. Summary of dissertation. Kaunas [Електронний ресурс] / V. Brazdeikis. – Режим доступу : http://formamente.guideassociation.org/wp-content/uploads/2008_3_4_Palmira_Juceviciene.pdf. 5. E-Skills for the 21st Century : Fostering Competitiveness, Growth and Jobs (September 2007). European E-competence Framework. Version 2.0 [Електронний ресурс]. September 2010. – Режим доступу : www.ecompetences.eu. 6. International Society for Technology in Education. Educational Computing and Technology Standards for Technology Facilitation, Technology Leadership and Secondary Computer Science Education (2002) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://cnets.iste.org. 7. Education Queensland. Minimum Standards for Teachers-Learning Technology. Australia. (1999) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://education.qld.gov.au. 8. "CertICT : Certificate in Teaching Languages with Technology" TheСonsultants-e Project [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.theconsultants-e.com/. 9. TESOL [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tesol.org. citation: Прохорова, С. М. (2015) Поняття цифрової компетентності вчителя іноземної мови у світовому освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 113-116. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20441/1/113-116.pdf