%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Луценко, О. В. %D 2015 %F zu2:20445 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мотивація до навчання, мотиваційна сфера, навчальний процес, професійна освіта, дидактична модель %N 4 (82) %P 133-137 %T Формування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України на основі інноваційних дидактичних моделей %U http://eprints.zu.edu.ua/20445/ %X У статті запропоновано інноваційний алгоритм підвищення мотиваційної готовності курсантів вищих начальних закладів МВС України до опанування правоохоронним фахом. Розглянуто перспективні моделі дидактичного забезпечення процесу формування учбової мотивації курсантів в умовах педагогічного експерименту. Застосування інноваційних дидактичних моделей навчання дозволяє вивести на кращий рівень професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України. Наведено аналіз зовнішніх та внутрішніх мотивів навчальної діяльності, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний смисл навчально-пізнавальної діяльності курсантів.