%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Умінська, А. П. %D 2015 %F zu2:20448 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання. %N 4 (82) %P 148-152 %T Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/20448/ %X У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.