eprintid: 20448 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/04/48 datestamp: 2016-02-25 10:28:19 lastmod: 2016-02-25 10:28:30 status_changed: 2016-02-25 10:28:19 type: article metadata_visibility: show title: Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання language: ukraine abstract: У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови. keywords: рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання. creators_name: Умінська, А. П. creators_id: anne07@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (82) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 148-152 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кулюткін Ю. М. Мышление учителя : личностные механизмы и понятийный аппарат / Ю. М. Кулюткин, Г. С. Сухобская, С. Н. Иванова / [под ред. Ю. M. Кулюткинa, Г. С. Сухобской]. – М. : Педагогика, 1990. – 102 с. 2. Tomlinson B. Blended Learning in English Language Teaching Course. Design and Implementation / B. Tomlinson, C. Whittaker. – British council, 2013. – 258 p. 3. Капустін Ю. І. Педагогические и организационные условия эффективного сочетания очного обучения и применения технологии дистанционного образования : автореф. дис. на получение степени д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теория и методика обучения и воспитания'' / Ю. И. Капустин. – М. , 2007. – 40 с. 4. Кухаренко В. Комбинированное (смешанное) обучение [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://kvne- learning.blogspot.com/2012/08/blog-post_22.html. citation: Умінська, А. П. (2015) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 148-152. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20448/1/148-152.pdf