%0 Generic %A Велікдус, К. В. %A Яворська, Т. Є. %D 2012 %F zu2:20460 %I Житомир %K Молодший шкільний вік, рухливі ігри, рухова активність %T Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор %U http://eprints.zu.edu.ua/20460/ %X Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.