relation: http://eprints.zu.edu.ua/2047/ title: Рекламний текст як проблема перекладу creator: Фірсова, Ю. А. subject: H Соціальні науки (Загальне) subject: P Філологія. Лінгвістика description: Стаття присвячена проблемі перекладу рекламних текстів з позицій сучасного маркетингу, основним характеристикам рекламних текстів та стратегіям їх перекладу. Ключові поняття: рекламний текст, апелятивна функція, текст-оригінал, текст-переклад, функціонально-прагматична адекватність, стратегії перекладу. date: 2004 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/2047/1/04fyuapp.pdf identifier: Фірсова, Ю. А. (2004) Рекламний текст як проблема перекладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 250-251. language: ukraine