relation: http://eprints.zu.edu.ua/20521/ title: Екологічна відповідальність маркетингу creator: Мотузко, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Дана тема є досить актуальною, адже в умовах ринкової економіки екологічна відповідальність маркетингу набуває більшої значущості і стає одним з аспектів конкурентоспроможності. В сучасних умовах економічної, екологічної та соціальної нестабільності багато українських виробників ігнорують проведення екологічного маркетингу, який в свою чергу зміг би зорієнтувати підприємства на довгострокову перспективу розвитку. Більшість підприємств є екологічно безвідповідальними, адже першочерговою їх ціллю є – отримання максимального прибутку. Проте варто пам’ятати і про те, що потрібно налаштовувати механізми задоволення потреб споживачів, які передбачають виробництво та реалізацію чисто екологічної продукції, задоволення довгострокових потреб. publisher: ЖНАУ date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20521/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%BE.PDF identifier: Мотузко, А. (2015) Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". с. 45-48. language: ukraine