%0 Journal Article %A Мотузко, А. %A Ніколаєнко С.М., %D 2015 %F zu2:20521 %I ЖНАУ %J Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу" %P 45-48 %T Екологічна відповідальність маркетингу %U http://eprints.zu.edu.ua/20521/ %X Дана тема є досить актуальною, адже в умовах ринкової економіки екологічна відповідальність маркетингу набуває більшої значущості і стає одним з аспектів конкурентоспроможності. В сучасних умовах економічної, екологічної та соціальної нестабільності багато українських виробників ігнорують проведення екологічного маркетингу, який в свою чергу зміг би зорієнтувати підприємства на довгострокову перспективу розвитку. Більшість підприємств є екологічно безвідповідальними, адже першочерговою їх ціллю є – отримання максимального прибутку. Проте варто пам’ятати і про те, що потрібно налаштовувати механізми задоволення потреб споживачів, які передбачають виробництво та реалізацію чисто екологічної продукції, задоволення довгострокових потреб.