eprintid: 20521 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/05/21 datestamp: 2016-03-09 09:12:32 lastmod: 2016-03-09 09:12:32 status_changed: 2016-03-09 09:12:32 type: article metadata_visibility: show title: Екологічна відповідальність маркетингу language: ukraine abstract: Дана тема є досить актуальною, адже в умовах ринкової економіки екологічна відповідальність маркетингу набуває більшої значущості і стає одним з аспектів конкурентоспроможності. В сучасних умовах економічної, екологічної та соціальної нестабільності багато українських виробників ігнорують проведення екологічного маркетингу, який в свою чергу зміг би зорієнтувати підприємства на довгострокову перспективу розвитку. Більшість підприємств є екологічно безвідповідальними, адже першочерговою їх ціллю є – отримання максимального прибутку. Проте варто пам’ятати і про те, що потрібно налаштовувати механізми задоволення потреб споживачів, які передбачають виробництво та реалізацію чисто екологічної продукції, задоволення довгострокових потреб. creators_name: Мотузко, А. corp_creators: Ніколаєнко С.М. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу" publisher: ЖНАУ pagerange: 45-48 refereed: TRUE citation: Мотузко, А. (2015) Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". с. 45-48. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20521/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%BE.PDF