eprintid: 20524 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/05/24 datestamp: 2016-03-10 10:35:20 lastmod: 2016-03-10 10:35:20 status_changed: 2016-03-10 10:35:20 type: article metadata_visibility: show title: Труднощі в навчальній діяльності молодших школярів як чинник їх конфліктів з батьками language: ukraine creators_name: Коновальчук, І. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 226-229 refereed: TRUE referencetext: 1. Савчин М.В., Василенко Л.П. Вікова психологія: Навчальний посібник /М.В. Савчин, Л.П. Василенко. – К.: Академвидав, 2005. – 306 с. 2. Матюхина М. В. Психология младшего школьника /М.В. Матюхина, Т.С. Михальчик, К.Т. Патрина. – М.: Просвещение, 2004. – 254 с. 3. Бех І.Д.Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-метод. посібник /І.Д. Бех. – К.: ІЗМН, 1998.– 204 с. 4. Костромина С.Н. Как преодолеть трудности в обучении детей /С.Н. Костромина. – М.: Ось-89, 1997. – 224 с. 5. Безруких М.М. Проблемные дети /М.М. Безруких. – М.: Изд-во УРАО, 2000. – 312 с. 6. Крайг Г., Бокум Д. Психология развития / Г. Крайг, Д. Бокум. – 9-е изд. – СПб.: Питер, 2005. – 940 с. 7. Кочубей Б.І., Новікова Є.В. Емоційна стійкість школяра / Б.І. Кочубей, Є.В. Новікова. – К.: Освіта, 1998. – 237 с. 8. Белкин А.С. Ситуация успеха. Как ее создать: Кн. для учителя /А.С. Белкин. – М.: Просвещение, 1991. – 176 с. citation: Коновальчук, І. М. (2015) Труднощі в навчальній діяльності молодших школярів як чинник їх конфліктів з батьками. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 226-229. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20524/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%86.%D0%9C.__%D0%A2%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD._%D0%B2_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87._%D0%B4-%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%BB.%D1%88%D0%BA._%D1%8F%D0%BA_%D1%87-%D0%BA_%D1%97%D1%85_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%B7_%D0%B1%D0%B0%D1%82._2014.PDF