eprintid: 20660 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/06/60 datestamp: 2016-03-31 08:52:51 lastmod: 2016-03-31 08:52:51 status_changed: 2016-03-31 08:52:51 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми врахування типів темпераменту у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку language: ukraine creators_name: Дубравська, Н. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Теоретико-методичні підходи до психічного та особистісного розвитку дитини в умовах системних змін: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. Н.М. Дубравської publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 141-143 refereed: TRUE referencetext: 1. Кузьменко В. У. Індивідуальний підхід: десять кроків // Дошкільне виховання. – 2006. – № 7. – С. 10-12. 2. Кузьменко В. У. Розвиток індивідуальності дитини 3-7 років: Монографія. – К.: НПУ їм. М. П. Драгоманова, 2005. – 354 с. 3. Солодуха М.С. Індивідуальний підхід: його суть і шляхи реалізації у вихованні дошкільників. – К., 1996. – 124 с. citation: Дубравська, Н. М. (2015) До проблеми врахування типів темпераменту у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку. Теоретико-методичні підходи до психічного та особистісного розвитку дитини в умовах системних змін: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. Н.М. Дубравської. с. 141-143. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20660/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%201.pdf