%0 Journal Article %A Савиченко, О. М. %D 2003 %F zu2:20729 %I Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України %J Проблеми загальної та педагогічної психології %P 235-240 %T Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості %U http://eprints.zu.edu.ua/20729/ %X Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан, М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги кількісного та якісного аналізу.