eprintid: 20729 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/07/29 datestamp: 2016-04-13 12:23:24 lastmod: 2016-04-13 12:23:24 status_changed: 2016-04-13 12:23:24 type: article metadata_visibility: show title: Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості language: ukraine abstract: Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан, М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги кількісного та якісного аналізу. creators_name: Савиченко, О. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2003 date_type: published publication: Проблеми загальної та педагогічної психології publisher: Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України pagerange: 235-240 refereed: TRUE citation: Савиченко, О. М. (2003) Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології. с. 235-240. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20729/1/%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%AF%D0%93%D0%9D%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A3%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%A5%D0%A3%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%A3%20%D0%9E%D0%91%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86.pdf