relation: http://eprints.zu.edu.ua/20825/ title: Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка) creator: Остапчук, О. В. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LC Спеціальні аспекти освіти date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20825/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf identifier: Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 342-347. language: ukraine