eprintid: 20825 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/02/08/25 datestamp: 2016-04-25 15:07:40 lastmod: 2016-04-25 15:07:40 status_changed: 2016-04-25 15:07:40 type: article metadata_visibility: show title: Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка) language: ukraine creators_name: Остапчук, О. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LC divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року) pagerange: 342-347 refereed: TRUE citation: Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 342-347. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20825/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf