eprintid: 20849 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5906 dir: disk0/00/02/08/49 datestamp: 2016-04-26 13:56:47 lastmod: 2016-04-26 13:56:47 status_changed: 2016-04-26 13:56:47 type: article metadata_visibility: show title: Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL language: ukraine abstract: Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен. creators_name: Сидоренко, Т. А. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016-04 date_type: published publication: Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016» pagerange: 55-56 refereed: TRUE citation: Сидоренко, Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 55-56. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20849/1/SydorenkoIKT2016.pdf