eprintid: 20932 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/09/32 datestamp: 2016-05-11 07:50:03 lastmod: 2016-05-11 07:50:03 status_changed: 2016-05-11 07:50:03 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження структури спортивних здібностей language: ukraine abstract: У статті обгрунтовано та проаналізовано поняття «спортивні здібності». Спортивні здібності розглядаються як індивідуально-своєрідні поєднання властивостей особистості, які, актуалізуючись і розвиваючись в умовах спортивної діяльності, зумовлюють успішність оволодіння нею. На основі емпіричних досліджень описано етапи та основні моделі розвитку здібностей в залежності від рівня кваліфікації спортсменів. keywords: спортивні здібності, референтний, прогностичний, операційно-когнітивний, результативний, розвивальний та особистісно- ціннісний компоненти спортивних здібностей. creators_name: Савиченко, О. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки volume: 4 publisher: Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка pagerange: 243-251 refereed: TRUE citation: Савиченко, О. М. (2011) Теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження структури спортивних здібностей. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 4. с. 243-251. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20932/1/%D0%A2%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%95%20%D0%9E%D0%91%D2%90%D0%A0%D0%A3%D0%9D%D0%A2%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A2%D0%90%20%D0%95%D0%9C%D0%9F%D0%86%D0%A0%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%95%20%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%86%D0%94%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%A3%D0%9A%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%98%20.pdf