%0 Journal Article %A Семенець, С. П. %D 2015 %F zu2:20944 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Андрагогічний вісник %K педагогічна діяльність, розвивальне навчання, професійно-особистісні якості вчителя. %N 6 %P 93-102 %T Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні %U http://eprints.zu.edu.ua/20944/ %X За результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання.